Вигідно буде приганяти б/у авто: проводимо підрахунок

Вигідно буде приганяти б/у авто: проводимо підрахунок

Настільки близько до істотного зниження «розмитнення» українські автомобілісти за останні кілька років ще не наближалися.

Ставки акцизного збору, завдяки законопроекту №3251, після підписання Президентом стануть значно нижче існуючих, пише ukropnew.

Наприклад, в популярному сегменті легкових авто з об'ємом двигуна від 1 до 1,5 л картина така: «розмитнюючи» згідно із закріпленим у Податковому кодексі «старими» нормами Шкоду Фабію 1,2 доведеться оплатити 1638 євро одного акцизу. Якщо закон набере чинності, ця цифра стане рівною… 75 євро. Погодьтеся, різниця більш ніж відчутна.

Не слід забувати і про інших основних компонентах «розмитнення», які залишаються в силі. Мито для більшості автомобілів дорівнює 10% від оціночної вартості транспортного засобу. Якщо ви зможете надати документи про те, що автомобіль має походження з Євросоюзу – то мито для нього буде трохи менше, – в цьому році 9,1%.

Далі, з кожним роком, мито на авто з ЄС буде зменшуватися, поки не стане нульовою. Тому в розрахунок ми беремо машини тільки з ЄС. Тим більше, що дія знижених ставок акцизного збору не буде поширюватися на машини з країн-окупантів або агресорів.

Після нарахування мита слід додавати власне акцизний збір. Він розраховується від робочого об'єму двигуна, причому у валюті (євро). Принцип такий: ставку з таблиці необхідно помножити на кількість кубічних сантиметрів об'єму циліндрів двигуна.

Нагадаємо, що для розрахунку за зниженими ставками акцизу слід виконати ряд зобов'язань:
— Автомобіль повинен бути випущений після 1.01.2010 року;
— Знижені ставки акцизу не поширюються на ТЗ, вироблені або ввезені з країн-окупантів або агресорів;
— Знижені ставки акцизу можна використовувати для розмитнення тільки 1 автомобіля протягом календарного року.
Якщо до спливу 365 днів автомобіль, «розмитнений» за зниженими ставками акцизу, продати – доведеться сплатити акцизний збір за повною ставкою, згідно з чинним Податковим кодексом.

Додавши до оціночної вартості автомобіля мито та акциз, до отриманої суми додаємо 20% – податок на додану вартість.

З ПДВ є нюанс – деякі автомобілі в ЄС, що реалізуються юридичними особами, в оголошеннях стоять з відміткою «можливе повернення ПДВ». Слід розуміти, що відшкодування ПДВ — процедура сама по собі не дуже проста, багатоходова, заслуговує окремої розмови. Тому в наших розрахунках ми приймали ціну автомобілів «брутто», тобто з включеним ПДВ без можливості його повернення.

Автомобіль майже «розмитнений», але слід додати витрати на оформлення шенген-візи, страхування авто «там» і «тут», вартість проїзду та проживання, пиво і смажені ковбаски, квитки в музеї, роумінг, збори на пункті пропуску, банківські комісії, сертифікат, постановку на облік і податок в пенсійний фонд.

Якщо стільки багато букв висловити коротше і цифрами, то фінальна вартість пригнаного автомобіля в Україні буде відрізнятися від вказаної на слайдах на суму від 500 до 1500 євро, причому у бік збільшення.

12:27
RSS
Нет комментариев. Ваш будет первым!
Загрузка...